fredag den 10. marts 2017

Der er lagt Gulvarme - jordvarmen er gravet ned og der er støbt færdigt !

Så er vi nået til slut uge 3 der er nu gravet 300 meter slanger ned i haven til jordvarmen, der er lagt gulvarme i hele huset og der er støbt færdigt. !!

jeg var på grunden tirsdag og onsdag og tage lidt billeder, og der har så været stille på pladsen siden jeg tror måske de venter på elementer nu så der kan komme vægge op ! ellers har vi fået kørt jord væk, shit en udgift der kom der. Jeg troede vi kunne lade det ligge til sommer og så selv komme af med det, men der skulle jo graves slanger ned i hele haven. der røg min nye fladskærm (Måske ;) )

Ellers så har det været fantastisk at kunne følge udvikliongen fra et hul i jorden, hvor de har måtte grave 90 cm ned i hele huset og 2 meter ned nogle få steder for at komme ned i stabil dybde til fundament, Foghs derfor der var mere jord en anslået, der er kørt 400 tons jord væk.

Jeg glæder mig til at kigge forbi på mandag, så snart der kommer elementer tager vi billeder fra hvert hjørne af huset hver mandag og onsdag til det står færdigt.

Vores byggesagkyndig køre op hver onsdag og tager billeder og følger huset hele tiden, det er super betryggende at vide at der bliver holdt øje af en der vare tager mine interresser og af en der virkelig har forstand på byggeri. Han har dog kun kunne sige at de laver et flot stykke arbejde indtil videre så Kiehn støbe og anlæg gør et rigtig fint arbejde.

Her kommer lidt billeder fra de sidste 2 uger












1 kommentar: