onsdag den 9. november 2016

Banken sagde ja !!

Min kone og jeg har længe ønsket os et hus, og har igennem det sidste år kigget meget intenst på huse omkring københavn ( til og med roskilde / Køge)

Jeg er bestemt ikke håndværker, nej mine revisor fingre er ikke til at hamre og skrue, så for at finde noget indflytnings klart kommer vi alligevel op i en prisklasse hvor det giver mening at købe.

Vi er igang med at studere byggegrunde, jeg har fundet 3 frem som er mulige vindere, alle indenfor 30 Km af København.

Jordbundsundersøgelser er fremskaffet og min favorit grund ser fornuftig ud, byggestabil i 50 Cm dybde.

Som jeg forstår det skal man alligevel ned i frostsikker bund som er 1 meter nede, så jeg tror ikke der vil være store ekstra udgifter til fundering her.

Byggefirma ?

Min kone er i Afrika, så jeg er tyvstartet og har booket møder med 3 byggefirmaer

Huscompagniet
Visuelbyg
Eurodan

her tænker jeg at vi kan skitse de forskellige ting op som vi ønsker, Garage, 180-200 Kvm, overdækket teresse mm samt  skitse op hvad de forskellige har med som standard, så vi har en mulighed for at presse dem lidt i prisen
(jeg har jo allerede en favorit)



Jeg vil prøve at opdatere mig lidt her på bloggen løbende





Det er dette type vi vil gå ud fra måske hus på 180 Kvm alt efter hvad de forskellige siger


Ingen kommentarer:

Send en kommentar