torsdag den 10. november 2016

Valg af grund!

Hej Alle

Jeg sidder herhjemme og er meget utålmodig mens min kone er i afrika.

Jeg har forelsket mig i et område, jeg håber jeg kan få min kone med på ideen

Jeg har allerede snakket med nogle byggesagkyndige omkring grund fundering, og det  ser rigtig fint ud.

Jeg satser på hun gerne vil bo her sammen med mig og lægger prisen på grunden ind i mit budget så har jeg da lidt mere at arbejde videre med. Er "kun" oppe på 5 forskellige regneark indtil videre.



Pablo er klar til at komme i hus



Jeg er meget heldig at have nogle meget kompetente mennesker omkring mig, min ven og Kollega Morten som tyder diverse fag snak for mig, samt råder mig og fortæller mig og de forskellige faldgrupper. Min gode veninde Dicle som har lovet at hjælpe mig med at få kontrakterne på plads når vi når så langt. Min ven og kollega Jens som vil hjælpe mig med det udendørs når vi engang når så langt. Min familie som er støttende og kommer med deres ærlige meninger om alt, det er dejligt at vide de ikke bare snakke en efter munden men udfordre ens valg for at se om det er gennemtænkt. Alle min venner som jeg ved jeg har hele vejen igennem. tak alle sammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar