mandag den 21. november 2016

Baron Von Gundsø

Så kan jeg hermed sige at vi er blevet grundejere:

vi har købt denne "i mine øjne" perle af en hjørnegrund med egen lille dam i baghaven. i en ny udstykning af
 boliger i Gundsømagle, det bliver så perfekt !
Det er en dejlig følelse at have grunden på plads, så er man så meget videre i processen om at få drømme huset. Jeg venter på mit tilbud fra Visuelbyg, jeg blev meget overasket over at se og høre om firmaet da jeg ikke har kunne finde meget information på nettet, det viser sig at direktøren og jeg har nogle følles nævnere af bekendte både privat og professionelt, så der fik jeg mine referencer, kan han holde prisen er jeg MEGET interesseret.


1 kommentar:

  1. Det ser super godt ud, hvad er det præcist du skal have tilbud på? vi mangler også tilbud på undergulv her hos os og vi har haft kigget på www.uniplandanmark.dk, men det ser ikke ud til at de tager imod mindre hus ordre, men deres arbejde har bare så godt et omdømme :/

    SvarSlet