søndag den 13. november 2016

"jeg" kigger på udstillingshuse

Hej

Ja Maria er stadig i Afrika og jeg kan jo ikke lade vær, så jeg inviteret min gode ven Dennis med på udstillings tur.

Turen gik til hillerød og herefter til Roskilde og kigge på grund

1 ting er sikkert efter i dag, Milton kommer ikke til at bygge vores nye hus, jo tak deres udstillings hus på 164 Kvm med carport kunne bygges for 12.500 pr. Kvm ink. de tilvalg der var i udstillinghuset, men alle finish vare dårlige og her snakker vi endda udstillings hus hvor de skal sælge deres vare, så tænker på hvordan deres færdige projekter må se ud ? der var revner og sprækker alle vegne maling der ikke var slebet til på hårde kanter mm bare grimt finish. da vi spurgte "sælgeren" kunne han heler ikke rigtig selv forstå dette, men det er jo et meget godt salgs tal at have med videre til mine møder med eurodan og Huscompagniet.

Der var rigtig meget lækker i de forskellige huse og deler lige et par småting med jer













Ingen kommentarer:

Send en kommentar