fredag den 18. november 2016

Er priserne faste ?

Jeg har hørt flere steder at man skal ikke gå med deres første tilbud, jeg har brugt noget tid på at sætte mine 2 tilbud op mod hinanden og fundet ud af det er svært at parre 1: 1 men så valgte jeg at gøre op med mig selv hvad der var vigtigt for mig ?

derfor ringede jeg i dag til den ene af de 2 og sagde hvad jeg følte der manglede i tilbuddet som der var i det andet, vi snakkede frem og tilbage og de var ikke helt med på ideen men ville gerne regne lidt på sagen. 1 time senere kommer der et nyt tilbud med 50.000 taget af grund prisen BUM. 2-4 nye tilvalg som er i tilbudet UB med en værdi på omkring 100.000 så altså 150.000 i merværdi så er den timeløn sku da hjemme ?? Men hvorfor så ikke starte med den pris der er prisen hvorfor skal vi ud i det her hvor vi presser hinanden, jeg tænker prisen slet ikke presset nok endnu siden det gik så hurtigt og så nemt ? Ikke at jeg klager overhoved og helt ærligt syntes jeg faktisk det manglede for jeg ville absolut ikke bygge med dem hvis ikke der skete noget her, så nu er boldten lagt på den anden bane hvis de andre ikke vender tilbage med merværdi samt et klækkeligt afslag i prisen har jeg jo ikke "råd" til at  sige ja til dem i den forstand at jeg nu får meget mere for pengene her.

Mit 3 bygge tilbud får jeg på søndag jeg skal ud med Direktøren fra Visuelbyg og se huse og så snakke tilbud bagefter, indtil nu har de ikke været på tale overhoved som byggefirma men blot som pris indikator, men efter at have snakket med en Forsikrings dame ved et rent tilfælde i dag som forsikre dem og som kunne give mig de oplysninger jeg har savnet er de kommer i spil igen, så ser meget frem til at se hvad de kan på søndag. De er de eneste som spiller med åbnekort med hensyn til Fuld materialeliste og priser på hjemmeside.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar